7 mai 2013

My AUTOR experience

Cum să nu te simţi bine şi împăcat când cineva îţi spune zâmbind că "Fiecare bijuterie se aseamănă cu cea care a creat-o."? 

Dacă la o simplă privire, se observă acest lucru, atunci înseamnă că ţi-ai atins scopul: ai reuşit să transmiţi părţi din tine, din stările tale, care au fost receptate şi de cei din jur. Bijuteria e o formă de comunicare, care "vinde o poveste" atât despre posesorul ei, cât şi despre autorul ei. Mi s-a mai spus că se vede graficianul din mine, în ele, sau că se observă cu uşurinţă acurateţea realizării lor, lucruri de care eu nu sunt conştientă, dar vin natural, de la sine, şi e o amprentă personală pe care fiecare o lasă asupra a ceea ce crează, în mod conştient, sau inconştient. 

Poate sună pompos, dar această experienţă m-a ajutat să mă reinventez şi să înţeleg mai bine ce înseamnă bijuteria de autor. Mi-a plăcut să încep acest drum al redescoperirii mele la AUTOR, fiindcă a fost motivaţia perfectă de a lucra mai bine, şi mai frumos, şi a fost un pas important pentru evoluţia mea.






















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu